Na položky uvedené v naší kategorii Oblečení se vztahuje záruka na vady, ale nevztahuje se na ně naše standardní doživotní záruka...viz poznámka pod čarou výše. Také, jak je popsáno výše, naše záruka se nevztahuje na kosmetické opotřebení, škrábance, kazy, skvrny atd. Je přirozeností našeho vybavení, že časem získají charakter či stylovou patinu. Naše záruka se vztahuje především na vady nebo poruchy, které ovlivňují základní funkčnost našich produktů. Pokud máte produkt špinavý, postupujte podle našich jednoduchých pokynů pro jeho čištění.
Kromě toho (až na výjimky), vám nebudeme na základě doživotní záruky vyplácet peníze. Svou reputaci jsme vybudovali na výrobě vysoce kvalitního vybavení a nabízení těch nejlepších zákaznických služeb a chceme u toho i zůstat. Nevykládejte si prosím naši záruku jako nabídku ke zneužití nebo záměrnému poničení vašeho Peak Design produktu. Vyhrazujeme si právo nenahradit batoh, do kterého jste nalili beton, držák Capture, kterým jste zatloukali kolíky od stanu nebo popruh na fotoaparát, kterým jste v neděli odpoledne odtáhli své nepojízdné auto. Odcizené nebo ztracené věci také nenahradíme. Vyhrazujeme si také právo tyto zásady v budoucnu změnit.
Naše produkty jsme navrhli a vyrobili tak, aby dobře fungovaly s téměř všemi zařízeními a příslušenstvím. Věříme, že používání našich produktů je velmi bezpečné. Peak Design ovšem nenese odpovědnost za poškození fotoaparátů, vybavení, oblečení nebo čehokoli ve vašem okolním prostředí v důsledku jejich používání. Peak Design také nenese odpovědnost za zranění sebe nebo jiných v důsledku používání našich věcí. Takže: prosíme, poslouchejte rady svých rodičů a buďte opatrní.
Zboží k reklamaci zašlete na níže uvedenou adresu spolu s kopií dokladu o koupi a přesným popisem vady. Bez těchto náležitostí nemůže být reklamace posouzena a vyřízena, tudíž bude vrácena zpět kupujícímu. Nezapomeňte na Vaši adresu včetně telefonního čísla (potřebujeme pro zaslání vyřešené reklamace zpět pomocí PPL) a email (abychom Vás mohli informovat o průběhu a vyřízení reklamace). Pokud se s námi předem nedohodnete jinak, posílejte pokud možno kompletní balení včetně příslušenství.
Reklamované zboží zasílejte na adresu:
AGORA DMT, a.s.
Hana Svobodová | Reklamační odd.
Řípská 1321/11c
627 00 Brno-Slatina
(+420) 776 497 814
O průběhu a vyřízení reklamace se také můžete informovat na naší kontaktní adrese prodávajícího: adresa pro korespondenci: OneFive s.r.o., Barvitiova 989/3, 158 00, Praha 5, adresa elektronické pošty info@peakdesign.cz, telefon 737 202 960.
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin., eviduje-li poplatník v daném pokladním místě tržby v běžném režimu.
Tyto Všeobecné obchodní podmínky včetně jejich součástí jsou platné a účinné od 12. 7. 2021 a ruší předchozí znění VOP včetně jejích součástí, přičemž jsou k dispozici v sídle a provozovnách firmy OneFive s.r.o. nebo elektronicky na www.peakdesign.cz